כיצד להשתמש ב- LinkedIn: מדריך ליצירת פרופילים


1 דקות קריאה

 מאת: הלית שי, בעלת ABT ומגזין-להQ לינקדאין לעסקים. לינקדאין הוא כלי ממוקד עסקים, שימושי מאוד לאנשים מכל הגילאים והתעשיות, באם משתמשים נכון הוא ידוע כשירות שיכול לשמש לפעילויות למציאת או שינוי תפקיד, אך הוא יכול לשמש גם לבניית מותג אישי ולבניית רשת עסקית. 

מה זה לינקדאין?

 לינקדאין, היא פלטפורמת רשת חברתית מקצועית גלובלית, הגדולה ביותר. לינקדאין מייצרת כניסות ותוכן כגון: פרסום הישגים, פירוט מקומות עבודה לאורך ציר הזמן, העלאת קורות חיים וחומרים נוספים, עבור אנשים עסקיים מצד אחד.



לינקדאין: כיצד ליצור פרופיל

 הצעד הראשון הוא ליצור הפרופיל עם תוכן איכותי. דף הפרופיל הוא המקום הראשון שאנשים מתרשמים "איזה סוג אדם נמצא פה". ניתן לפרסם בפרופיל האישי את מקום העבודה שלך, התפקיד, תיאור התפקיד, הכישורים, הרקע האקדמי שלך וכו, אך הדבר החשוב ביותר להבין הוא את "המטרה", ממש כמו יצירת דף בית באתר. האם ליצור פרופיל ב-. האם זה פרופיל למטרת חיפוש עבודה? האם אתה יוצר דף לקידום המכירות שלך? או שזה לבניית רשת עסקים? בהתאם למטרה של הפרופיל או הדף, הגולש יתחבר או שלא. התאימו את פרטי הפרופיל שלכם כך שיתאימו לקהל היעד שלכם. מה יש להגדיר בזמן יצירת הפרופיל? 

(1) שם

 פה אנו משתמשים בשמות אמיתיים כמו שעושים קורות חיים. LikedIn משמש לעתים קרובות אנשים המעוניינים בעסקים בחו"ל, אך ניתן גם ליצור פרופילים בשפות אחרות וגם בעברית . אם אתה עושה עסקים בחו"ל, נסה ליצור פרופיל באנגלית. 

(2) תמונת פרופיל

 כדי לרכוש אמון מקצועי עליכם לכלול תמונה בפרופיל הלינקדאין שלכם. לתמונת הפרופיל שלך בחר תמונה שמתאימה לעסק שלך. נסו לשים תמונה  שהרקע הוא בהיר, עם אור טבעי, והבגדים לא "נוזלים" מדי. אם אין לך תמונה כזו, אנו ממליצים לך לצלם תמונת פרופיל חדשה לטובת הנושא. הרושם הראשוני משתנה מאוד בהתאם לתמונה. אל תזלזלו בהשפעת הצילום. 

(3) כותרת תעסוקתית

 השדה נקרא "Headline". תיאור קצר. כשתחפש אדם ב- LinkedIn, תראה את השם שלו ואת הכותרת הזו. מכאן, אני מקווה שניתן להבין עד כמה זה חשוב בפרופיל שלכם. באופן אידיאלי, עליכם להדגיש את המומחיות והמיומנויות שלכם בעזרת משפטים תמציתיים ובלתי נשכחים.

 

(4) תיאור קריירה

 פרופיל מקושר טוב כולל תמיד תיאור קריירה ראוי. יש להיות ברור לגבי האופי שלך, העבודה שלך, הכישורים שלך ומה אתה מצפה מהקוראים שלך. מאז 2012 ניתן להוסיף תוכן עשיר כגון תמונות, קטעי וידאו וקובצי PDF לסעיף זה. הוסף חומרים שמוכיחים את חוזקותיך ומומחיותך כדי לשפר את המיתוג האישי שלך. כלול קישור לדף הבית שלך בסיכום הקריירה שלך. אם אתה מעוניין בעסק שלך, עליך ללחוץ על הקישור כדי לראות את דף הבית.

לבסוף, סיכום הקריירה יכול לכלול לא רק מידע הקשור לעבודה, אלא גם מידע נוסף בכדי להעביר תיאור מפורט יותר של האדם, כמו פעילויות התנדבותיות ותחביבים. 

יצירת דף חברה

 בדיוק כמו שניתן יכול ליצור דף עסקי בפייסבוק, ניתן ליצור דף עסקי בלינקדאין. אפשר ליצור דף חברה לא רק לחברות גלובליות גדולות אלא גם לחברות קטנות ובינוניות איך ליצור דף עסקי בקישור- https://www.activatebiz.co.il/2020/08/04/%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%9c%d7%99%d7%a0%d7%a7%d7%93%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%9b%d7%9c-%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%93%d7%a2%d7%aa-%d7%a2%d7%9c-%d7%93%d7%a3-%d7%a2%d7%a1/

כיצד לפרסם מידע

 לאחר פרסום מידע על מוצרים או שירותים חדשים בפוסט בבלוג למשל, שתפו אותו עם העוקבים שלכם גם בפרופיל האישי שלכם ובדף החברה. ניתן גם לפרסם חוות דעת על מגמות ומוצרים קשורים בתעשייה ולשתף אותם במאמרים. על ידי צבירת הפצת מידע כזו, אנא ביסס את עמדתך כמובילה בתחומים קשורים. 

הצטרפ.י לקבוצה

 בנוסף לפרופילים אישיים ולעמודי חברה, ישנן קבוצות בלינקדאין.

 קבוצה היא מקום בו אנשים מנהלים דיון בנושא. יש אינספור קבוצות ברשת- חיפוש לפי ענף או נושא שמעניין אותך - יעלה את הקבצה שיכולה לעניין אותך. על ידי הדיון קבוצה, ניתן  לקבל רק מידע רלוונטי, וגם הזדמנות  להרחיב את הרשת העסקית שלך! רוצה לבנות פרופיל ומותג משלך? צור איתנו קשר הלית שי – ABT פלטפורמה לקידום עסקים ויזמות מקום אחד למידע עסקי יזמי, שיווק ופרסום בדיגיטל.

https://www.activatebiz.co.il/   

אינדקס המקצוענים בזום



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.