הדרכות/קורסים


הדרכות/קורסים בזום

אור - פיתוח ושיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות

         

בניתי מערך שירותים שמייצרים לי וללקוחות שלי: עוקבים, נרשמים, פגישות, מכירות ותנועה אורגנית מכל הרשתות החברתיות מכל העולם כולל: כתיבת תוכן, שליחת הודעות אישיות והבאת טראפיק לפי קהל מטרה לדפים עסקיים פוסטים וכל מקום באינטרנט אני עובד על הפרופיל של הלקוח ודף החברה שלו אך רוב העבודה מתבצעת דרך החשבונות לינקדין שלי ושאר הנכסים שלי באינטרנט. אני שולח הודעה לכל אנשי הקשר החדשים שאישרו אותך כאשר השם הפרטי של הנמען ירשם בגוף ההודעה. ההודעה מורכבת מ: השם הפרטי של נמען ההודעה / מהו המוצר / השירות אותו אני מוכר ומה מה הצורך או הבעיה שהמוצר / השירות שלי פותר ללקוחות? ולבסוף פרטי התקשרות: טלפון אימייל ועוד.. במידה ורוצים להביא עוקבים לדף עסקי יהיה רשום לדוגמא: :Follow my page https://www.linkedin.com/company/hr9-hairloss/?viewAsMember=true שלב שלישי: מענה מלא להודעות - מי שמשיב להודעה ומבקש חומר שליחת חומר נוסף לכתובת האימייל שלו יקבל זאת. מענה לאנשים עם הנעה לפעולה - הכוונת אנשים לדפי נחיתה אתרים ועוד וגם מענה למי ששלח הודעה או הגיב לפוסט בדף העסקי וגם פנייה לכל העוקבים בדף העסקי. שלב רביעי: קביעת פגישות טלפוניות ופיזיות בשעה וביום שמתאימים ללקוח. שלב חמישי: חיזוק הפרופיל - הבאת המלצות כתובות ואנדורס מבכירים בתעשייה אשר יחזקו את עוצמת הפרופיל של מקבל השירות! שלב שישי: הקמת דף חברה וקבוצה בכל רשת חברתית והבאת עוקבים אליו לפי הסיכום עם הלקוח, ניתן לעבוד גם מחשבונות שלנו ולא של הלקוח אני מספק תוכן וגם המערכת יודעת איזה מילות מפתח ותוכן הקהל מגיב לו טוב יותר ובכך לייצר תוכן ויראלי שנותן תוצאות גם בקידום במנועי חיפוש כמו גוגל לינקדין ורבים אחרים

מיטל מידם - שוברת דיסטנס

הדרכת הורים ונוער הנמצאים בתהליכי הגיוס שלהם לצה"ל. מצו ראשון ועד לחצי שנה ראשונה בתוך השירות. הרצאות, סדנאות, קורסים דיגיטליים וליווי אישי. פתרונות להורים ולנוער בתהליכי גיוס מבית "שוברת דיסטנס" הגיע גיל 16.5 ואיתו הצו הראשון. יש לנו זיכרון מעורפל על החוויה שאנחנו כהורים/ כמבוגרים/ כמחנכים זוכרים מתקופת השירות שלנו. חשוב לנו להכין אותם לבאות, מתחילת התהליך (הצו הראשון) ועד לכניסתם למערכת הצבאית (בעיקר בתחילתה). מה מחכה להם שם באמת? איך זה נראה כיום במציאות ולא כפי שאנחנו זוכרים או מפרשים? מה כואב להם באמת? לנוער, לא לנו. אילו התמודדויות מצפות להם, מה עובר להם בבטן ובראש? אילו תחושות מציפות אותם, מטרידות אותם ולעיתים מפחידות ומונעות מהם להתקדם? המקום הזה, הרגשי- המנטאלי- ההתנהגותי, הוא החשוב ביותר בעיני. זה המקום שבו הם פוגשים את עצמם והוא זה שיכין אותם נכון וייתן כלים אמיתיים ופרקטיים להתמודד עם כל מה שמצפה להם בדרך (וזו דרך ארוכה ועלינו לצייד אותם בכלים הנכונים). הכלים הם לא רק אינפורמטיביים: מהו צו ראשון, איך נראה צו גיוס, מה זה אתר מיטב, איך מגישים פנייה וכו' וכו' אלא הרבה יותר עמוקים מכך. שמים יחד איתם את הפחדים, החששות, התהיות, המחשבות, אי הוודאות, חוסר המידע על השולחן ויחד מפרקים את הקשיים והאתגרים וצועדים קדימה בביטחון רב, עם "עמוד שדרה" חזק לכבוש את המציאות החדשה.

TechBuddy המספקת שירותי תמיכה והדרכה טכנולוגיות

אודות החברה שלנו: ב– TechBuddy אנחנו מחברים בין צרכנים שזקוקים להדרכה, הגדרה, סיוע או ייעוץ לבין קהילה של מומחים טכנולוגים (אנחנו קוראים להם באדיז), עובדים עם תשוקה לגאג'דטים וטכנולוגיה ויכולת שירותית גבוהה. המומחים שלנו הם בעלי ידע רחב, יגיעו ללקוחות שלנו בזמן שמתאים להם, ויעזרו להם להפיק את המיטב מהטכנולוגיות הקיימות בשוק. את החיבור אנחנו מייצרים בעזרת טכנולוגיה חדשנית המושתת על האפליקציה או האתר שלנו. כמובן שניתן גם לבצע הזמנה טלפונית. TechBuddy היא חברת השירותים הגדולה באירופה המעניקה שירות למיליוני לקוחות ובעלת קשרים ושותפויות עם חברות תקשורת והקמעונאים הגדולים ביותר ברחבי אירופה. חברת הסטראט-אפ האירופאית TechBuddy המספקת שירותי תמיכה והדרכה טכנולוגיות מבשילה את השרוולים ובאה לעזור לכם להעביר את כל הסדנאות והשיעורים שלכם ולמנוע אין סוף תקלות ואי הבנות שעולות בכל מפגש זומי! דרך לחיצה על הלינק כאן תקבלו תמיכה טכנית מרחוק בעלות של 100 שח לשעה יחד עם אחד מהמומחים הטכנולוגים של חברת TechBuddy. בהצלחה!