אור - פיתוח ושיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות


שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי

בניתי מערך שירותים שמייצרים לי וללקוחות שלי: עוקבים, נרשמים, פגישות, מכירות ותנועה אורגנית מכל הרשתות החברתיות מכל העולם כולל: כתיבת תוכן, שליחת הודעות אישיות והבאת טראפיק לפי קהל מטרה לדפים עסקיים פוסטים וכל מקום באינטרנט אני עובד על הפרופיל של הלקוח ודף החברה שלו אך רוב העבודה מתבצעת דרך החשבונות לינקדין שלי ושאר הנכסים שלי באינטרנט. אני שולח הודעה לכל אנשי הקשר החדשים שאישרו אותך כאשר השם הפרטי של הנמען ירשם בגוף ההודעה. ההודעה מורכבת מ: השם הפרטי של נמען ההודעה / מהו המוצר / השירות אותו אני מוכר ומה מה הצורך או הבעיה שהמוצר / השירות שלי פותר ללקוחות? ולבסוף פרטי התקשרות: טלפון אימייל ועוד.. במידה ורוצים להביא עוקבים לדף עסקי יהיה רשום לדוגמא: :Follow my page https://www.linkedin.com/company/hr9-hairloss/?viewAsMember=true שלב שלישי: מענה מלא להודעות - מי שמשיב להודעה ומבקש חומר שליחת חומר נוסף לכתובת האימייל שלו יקבל זאת. מענה לאנשים עם הנעה לפעולה - הכוונת אנשים לדפי נחיתה אתרים ועוד וגם מענה למי ששלח הודעה או הגיב לפוסט בדף העסקי וגם פנייה לכל העוקבים בדף העסקי. שלב רביעי: קביעת פגישות טלפוניות ופיזיות בשעה וביום שמתאימים ללקוח. שלב חמישי: חיזוק הפרופיל - הבאת המלצות כתובות ואנדורס מבכירים בתעשייה אשר יחזקו את עוצמת הפרופיל של מקבל השירות! שלב שישי: הקמת דף חברה וקבוצה בכל רשת חברתית והבאת עוקבים אליו לפי הסיכום עם הלקוח, ניתן לעבוד גם מחשבונות שלנו ולא של הלקוח אני מספק תוכן וגם המערכת יודעת איזה מילות מפתח ותוכן הקהל מגיב לו טוב יותר ובכך לייצר תוכן ויראלי שנותן תוצאות גם בקידום במנועי חיפוש כמו גוגל לינקדין ורבים אחרים


00 


תיאור


מה זה CPA

בתור בעלי עסק, יש לכם מטרות שונות בשיווק אותן אתם מעוניינים להשיג. המטרות יכולות להיות השארת פרטים על ידי גולש, הגעתו של גולש לאתר שלכם, הגעה של גולש לדף הנחיתה או ביצוע רכישה.

ההגדרה מהי מטרה תלויה בכם ואך ורק בכם. כמו במרבית המטרות שאנו מציבים לעצמנו בחיים, השגת מטרה כוללת בתוכה מספר תחנות או פעולות ביניים. כשמדובר על קמפיין אינטרנטי, לרוב הפעולה הראשונה היא הקלקה על הבאנר שפרסמתם. בעבר, מדידת התשלום עבור הקמפיין שלכם נעשתה כתשלום פר הקלקה (CPC).

זה היה מדד מקובל למדידת עלותו של קמפיין. עם זאת, בשנים האחרונות הגיעו למסקנה שמדד זה אינו מספיק בכדי למדוד את עלותו האמיתית של הקמפיין. העלות האמיתית נמדדת בתשלום ששילמתם עבור השגת פעולה על ידי הגולש, כלומר תשלום עבור המטרה הסופית. זהו למעשה CPA.


מדוע לא למדוד על פי הקלקות?

כאשר אתם מפרסמים באנר כלשהו, המטרה היא קודם כל לגרום לגולש להקליק עליו. עם זאת, רק חלק קטן מאוד מהגולשים המקליקים על הבאנר ממשיכים הלאה ומתקדמים אל המטרה שאתם הצבתם. חלק גדול מהגולשים נוטש את העניין לאחר ההקלקה ורבים אינם מקליקים מתוך עניין אמיתי להשאיר פרטים בתיבת הצור קשר, לגלוש לאתר שלכם ולבחון ברצינות את השירותים שאתם מספקים או לבצע רכישה.

רבים מקליקים באופן אוטומטי או סתם מתוך סקרנות רגעית ולא מעבר לכך. משרדי פרסום רבים מעבירים נתונים ללקוח המפרסם קמפיין דרכם את הנתונים על פי מספר ההקלקות, אך עד כמה מספר ההקלקות מעיד על הצלחת הקמפיין ועל היחס הנכון מבחינתכם בין  עלות הקמפיין לבין הצלחתו? כאמור, העובדה שיש עוד תחנות בדרך אל המטרה המרכזית שלכם מורידה עוד ועוד גולשים בדרך כך שבסוף נשארתם עם כמות גולשים קטנה בהרבה שבאמת נענתה לקמפיין מאשר כמות הגולשים שהחלו בהקלקה.


דוגמה:

https://www.linkedin.com/company/hr9-hairloss/?viewAsMember=true