מיכל רבינוביץ פדוטוב - מנחת מיינדפולנס מוסמכת - חינם


מנחת מיינדפולנס מוסמכת ופסיכולוגית שיקומית בהכשרה

מיכל רבינוביץ פדוטוב אני מנחת מיינדפולנס מוסמכת ופסיכולוגית שיקומית בהכשרה אני מעבירה קורסים אישיים אונליין (3 סוגים עיקריים: בסיסי, התמודדות עם כאב כרוני והתמודדות עם סטרס וחרדה) 8 מפגשים, מותאם לצרכים ועניין אישי. 150 ש"ח למפגש (שעה). גמיש בעקבות המצב. אני מעבירה גם סדנאות אונליין. אני מצרפת פוסט של הסדנא הקרובה שהיא ללא עלות.


  • תאריך: 26/11/2020 20:00
  • מקום: אירוע מקוון

תיאור

בעקבות הביקוש, מעבירה סדנא נוספת ביום חמישי ה-26.11.10 ב-20:00, גם הפעם ללא עלות. מוזמנות באהבה 🙂
התקף חרדה, הוא אחד הדברים השואבים שחוויתי. כאשר הוא מתחיל, הוא סוחף, תחושות גופניות לא נעימות מתערבבות בסחרחורת רגשית ותחושה של עמידה לא בטוחה על קצה צוק. כל המצב, יוצר בלבול ועצם החוויה מפחידה. כל מה שאני רוצה הוא זה להתקרקע, להרגיש בטוחה. אבל, בתוך כל הסופה, מי זוכר איך? איך חוזרים לקרקע בטוחה? 
גם אחרי תרגול מיינדפולנס כעשור והנחיית אחרים, לפעמים לוקח לי זמן להיזכר שיש מה לעשות. שתרגול פשוט יכול לייצב את הקרקע ולהרגיע את הסערה. ככה הרגשתי אתמול. אחרי שנזכרתי, תרגלתי ומשכתי את עצמי למעלה, יכולתי לנשום לרווחה. אז נזכרתי בזמן בחודש. 
אותו זמן "נפלא" המלווה את החיי האישה מנערות ולמעשה כמעט מילדות. יש שחוות אותו בצורה יותר קלה ויש שיותר קשה. יש שחוות כאבים חזקים, יש שחוות התקפי חרדה ודיכאון, יש שחוות שינויים קלים יותר במצב רוח. על גווניהן ועוצמותיהן השונות, תופעות הלוואי של המחזור החודשי הן לרב תופעה מעיקה, בעיקר שהן חוזרות כל חודש. 
ישנם כמה תרגולים פשוטים ומהירים שיכולים להקל על החוויה. בעקבות אתמול, החלטתי להזמין אתכן לסדנא אונליין בנושא, ללא עלות ועם הרבה אהבה.

לינק לפרטים נוספים:
https://www.facebook.com/111194777369824/posts/167020725120562/

ערוץ היוטיוב שלי:
https://www.youtube.com/channel/UCb77yJIwYPJSEPSLcRs0nSQ